Thursday 11 April 2013

COCO MADE ME DO IT

Paski (szczegolnie czarno-biale)  i sportowe koszulki to wiosenne hity, ktore chyba przyjmuja sie z najwiekszym echem. Oczywiscie nie kryje swojego zadowolenia, bo swietnie komponuja sie z czapkami typu beanie, czy tez snapbackami, ktorych ostatnio coraz wiecej w naszej szafie.

W Polsce ma byc prawdziwe lato za dwa tygodnie, ja pozazdroscilam i postanowilam w Glasgow wywolac swoim strojem troche pogody (to nic, ze pogonily mnie z dworu krople deszczu :P).
Chociaz... wg nieoficjalnego kalendarza, letnia pora jest tu juz od 31 marca.


















beanie - allegro.pl
buty - eBay
koszulka - Primark



10 comments:

  1. Bardzo mi się podoba :D Masz piękne nogi :*

    ReplyDelete
  2. Jakie masz śliczne, długie nogi, zazdroszczę! :D

    ReplyDelete
  3. super blog! obserwacja za obserwacje? :)

    ReplyDelete
  4. świetnie;)
    wszystko mi się podoba ♥

    ReplyDelete
  5. coś jest w tym zestawie, wyglądasz interesująco.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz obłędnie! Chciałabym widzieć więcej takich Ludzi na ulicach:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    ReplyDelete
  7. świetny set pozdrawiam i zapraszam do mnie czesciej :):*

    ReplyDelete
  8. Lovely :)

    I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other? :)

    Kisses from Zurich,
    K.
    http://beneaththecoat.blogspot.com

    ReplyDelete